تولید کلیپ های آموزش ثبت فعالیت های کانون ها در سامانه بچه های مسجد 

تولید کلیپ های آموزش ثبت فعالیت های کانون ها در سامانه بچه های مسجد 

تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: به منظور راهنمایی مدیران کانون ها در ثبت برنامه ها و فعالیت های طرح ملی ایران قوی، کلیپ های آموزش روش کار با سامانه بچه های مسجد و چگونگی نحوه ثبت اعضا، ارکان  در این سامانه تولید شده که در اختیار مدیران قرار داده می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برگزاری نشست برنامه ریزی طرح ملی ایران قوی، گفت: این نشست با رویکرد کمک به اجرای هر چه بهتر این طرح در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد.
 

 




مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: به همین منظور با برنامه ریزی های انجام شده بین کارشناسان استانی تقسیم کار صورت گرفت و به هر کارشناسی ماموریت داده شد تا با برقراری ارتباط با رابطین فهمای شهرستانی به مدیران کانون ها کمک کنند تا بتوانند برنامه طرح ملی ایران قوی را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری کنند.





وی بیان کرد: ارزیابی و رتبه بندی کانون ها بر اساس امتیازاتی است که از طریق ثبت برنامه ها و فعالیت های کانون خود در قالب طرح ملی ایران قوی در سامانه بچه های مسجد کسب می کنند، است.
 

 





خوبی زاده با بیان این مطلب که ما با جدیت پیگیر ثبت برنامه های کانون ها از طریق رابطین فهما هستیم تا کانون ها بتوانند امتیازات مطلوبی را کسب کنند، ابراز کرد: به منظور راهنمایی مدیران کانون ها در ثبت برنامه ها و فعالیت های طرح ملی ایران قوی، کلیپ های آموزش روش کار با سامانه بچه های مسجد و چگونگی نحوه ثبت اعضا، ارکان در این سامانه تولید شده که در اختیار مدیران قرار داده می شود.


 



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با اشاره به این که در ایام کرونایی فعالیت های کانون ها تعطیل نشده است، عنوان کرد: فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد ذیل طرح ملی ایران قوی و با استفاده از بستر فضای مجازی در حال اجرا است.





وی در خاتمه یادآور شد: در دومین رویداد ملی فهما برنامه های پیشنهادی ستاد حول محور طرح ایران قوی در حال اجرا هستند، این طرح ملی متشکل از ۱۲ رواق است که هر رواق برنامه های شاخصی برای کانون ها در ایام کرونایی در نظر گرفته است که کانون ها با اجرای این برنامه ها و ثبت آنها در سامانه بچه های مسجد می توانند امتیاز کسب کنند.

پایان پیام/ 586